+

субота, 29 вересня 2018 р.

БОГОСЛУЖБОВІ ВКАЗІВКИ на 30 вересня 2018 року.

30 вересня. Неділя 18-а після П'ятидесятниці, після Воздвиження. Глас 1-й. Післясвято Воздвиження Хреста. Мцц. Віри, Надії, Любові та їхньої матері Софії.
Служба мцц. Віри, Надії, Любові та їхньої матері Софії не має святкового знака, звершується разом зі службою віддання свята Воздвиження і воскресною службою Октоїха (за Марковою главою Типікону про 15 вересня: «Слід знати, якщо трапиться віддання свята Воздвиження Чесного Хреста в Неділю, а святий співається на 4, або на 6, або якому належить співати полієлей»).
Порядок читань: Утр. - Єв. 7-е, Ін., 63 зач., XX, 1-10. Літ. - Неділі після Воздвиження: Гал., 203 зач., II, 16-20. Мк., 37 зач., VIII, 34 - IX, 1.
На великій вечірні «Блажен муж» - кафизма вся.
На «Господи, взиваю» стихири на 10: воскресні, глас 1-й - 4, свята, глас той же - 3, і мучениць, глас 4-й - 3. «Слава» - свята , глас 1-й:, «І нині» - догматик, глас той же: «Всесвітню славу ...».
Вхід. Прокимен дня.
На літії стихири свята, глас 2-й (на стиховні вечора, без приспівів). «Слава, і нині» - свята, глас той же: «Прийдіть, всі народи ...».
На стиховні стихири воскресні, глас 1-й. «Слава, і нині» - свята, глас той же:.
Після Трисвятого - «Богородице Діво ...» (двічі) і тропар свята, глас 1-й (один раз).
На утрені на «Бог Господь» - тропар воскресний, глас 1-й (двічі). «Слава, і нині» - тропар свята, глас той же.
Кафизми 2-а і 3-я. Малі єктенії. Сідальні воскресні.
Непорочні (див. Типікон, гл. 17). «Ангельський собор ...». Іпакої, степенні і прокимен - гласу. Євангеліє воскресне 7-е. «Воскресіння Христове бачивши ...». Після 50-го псалма: «Слава» - «Молитвами апостолів ...». Стихира воскресна, глас 6-й: «Воскрес Ісус із гробу ...».
Канони: воскресний з ірмосом на 4 (ірмоси раз), Богородиці (Октоїха) на 2, свята на 4 і мучениць на 4.
Біблійні пісні «Співаймо Господеві ...».
Катавасія «Хрест накреслив ...».
Після 3-ої пісні - кондак та ікос свята, глас 4-й, кондак мучениць, глас 1-й; сідальний мучениць, глас той же. «Слава, і нині» - сідальний свята, глас той же: «Зброя Хреста ...».
Після 6-ої пісні - кондак та ікос воскресні, глас 1-й.
На 9-ій пісні співаємо «Чеснішу».
Після 9-ої пісні - «Свят Господь Бог наш». Екзапостиларій воскресний 7-й. «Слава, і нині» - світильний свята: «Хрест хранитель всієї вселенної ...» .
«Все, що дише ...» і хвалітні псалми.
На хвалітніх стихири на 8: воскресні, глас 1-й - 4, і свята, глас 6-й і глас 2-й - 4. «Слава» - стихира євангельська 7-а, «І нині» - «Преблагословенна єси ...».
Велике славослів'я. Після Трисвятого - тропар воскресний: «Днесь спасіння ...».
Відпуст воскресний: «Христос, що воскрес із мертвих, є істинний Бог наш, молитвами Пречистої Своєї Матері, силою Чесного і Животворчого Хреста ...».
На 1-му і 6-му часі - тропар воскресний. «Слава» - тропар свята. Кондак свята.
На 3-му і 9-му часі - тропар воскресний. «Слава» - тропар свята. Кондак воскресний.
На Літургії блаженні гласу - 6, і свята, пісня 4-а - 4.
На вході: «Прийдіть поклонімось... що воскрес із мертвих ...».
Після входу - тропарі і кондаки:
У храмі Господському - тропар воскресний, тропар свята; кондак воскресний. «Слава» - кондак мучениць, «І нині» - кондак свята.
У храмі Богородиці і святого - тропар воскресний, тропар свята, тропар храму; кондак воскресний, кондак храму. «Слава» - кондак мучениць, «І нині» - кондак свята.
Співається Трисвяте.
Прокимен - воскресний і Неділі після Воздвиження (тобто свята).
Примітка. Вказівка Маркової глави Типікону про 15 вересня: «На Літургії ... прокимен гласу залишається», означає, що в Неділю після Воздвиження при святому, що має свій прокимен (напр., 15, 16 і 20 вересня), прокимен гласу співається, тому що більше двох прокимнов на Літургії ніколи не буває. Якщо святий не має своїх читань і прокимна (напр., 17, 18 і 19 вересня), то співаються прокимен гласу і Неділі після Воздвиження.
Алилуарій - Неділі після Воздвиження і воскресний.
Апостол і Євангеліє - Неділі після Воздвиження.
Задостойник свята.
Причасний - воскресний: «Хваліте Господа з Небес ...», і свята.
Відпуст воскресний: «Христос, що воскрес із мертвих, є істинний Бог наш, молитвами Пречистої Своєї Матері, силою Чесного і Животворчого Хреста ...».
Прес-служба Закарпатської єпархії.

Рекомендована публікація

ЗАПРОШУЄМО ДО СПІЛЬНОГО СЛУЖІННЯ БОГУ ТА ГРОМАДІ!

Найкраще на сайті: